“Mooie producten verdienen versneden te worden op een prachtige snijplank van Daan Rutjes”

Verzending en Bezorging

Gratis verzenden vanaf 50,- !

Voor levering in buiten Duitsland en België kunnen wij een meerprijs in rekening brengen.

Wij verzenden al uw bestellingen met PostNL.
Indien het als pakket verstuurd wordt en treft de postbode u niet thuis, dan zal hij een tweede aflever poging doen.
Bent u opnieuw niet thuis, dan ontvangt u een kennisgeving in de brievenbus en wordt het pakket voor u klaargelegd op een afhaalpunt bij u in de buurt.

Voor een kostenindicatie voor de levering in andere landen, kunt u contact met ons opnemen.

Uw bestelling verzekerd
Voor alle bestellingen die wij verzenden als pakket, moet u tekenen voor ontvangst.
Wij betalen een extra bedrag ter verzekering van uw bestelling hetgeen de vervoerder verplicht om uitsluitend te leveren indien u tekent voor ontvangst.
Deze extra zekerheid dient als extra beveiliging voor de waarborg van uw bestelling.

Levertijd indicatie
Wij hebben niet altijd alle producten op voorraad, omdat het maatwerk betreft.
Als een product op dit moment niet op voorraad is, proberen wij altijd een zo exact mogelijke schatting te maken van de levertijd.

Notificaties per e-mail
Omdat wij begrijpen dat het voor u belangrijk is om te weten wanneer uw bestelling daadwerkelijk verzonden is, houden wij u hiervan op de hoogte via e-mail. Als u van ons een notificatie ontvangt dat uw bestelling is
verzonden, dan kunt u er doorgaans vanuit gaan dat PostNL uw bestelling de volgende dag aflevert.
De notificaties per e-mail ontvangt u automatisch.

Uw bestelling online volgen
Omdat wij uw bestelling via PostNL versturen, ontvangt u automatisch per e-mail een unieke code voor uw
verzending, waarmee u uw bestelling te allen tijde kunt volgen (Track en Trace).
Op deze manier weet u precies wanneer u uw bestelling bij u thuis, op uw werk, of bij een afhaalpunt kunt verwachten. PostNL heeft een speciale website om uw pakket te volgen; hier kunt u uw pakket
volgen, indien u niet thuis was op het moment van bezorging kunt u hier uw niet-thuis-code invullen en een ander adres op afhaallocatie opgeven.

Alternatief bezorgadres
Als u van te voren weet niet in staat te zijn om uw bestelling thuis aan te nemen, kunt u ook een alternatief bezorgadres bij ons achterlaten. Vul uw alternatieve adres in bij het veld “afleveradres” tijdens het plaatsen
van uw bestelling.
Wij zorgen er dan voor dat uw bestelling op het door u gewenste adres afgeleverd wordt.